Godmorgon ♥

Godmorgon kompisar!
Samma sak den här Måndagen då, sol och jag börjar halv ett, livet är bra ibland! Dock slutar vi halv fyra, men det går fort, då ska jag nog träffa mina bästa tjejer och hitta på någonting. Nu är det ca två veckor kvar till lov, sen är det massa studiedagar och flera lov till, och det är ungefär bara 13 veckor kvar till sommarlovet, fyfan va jag längtar!!!! Nu ska jag slänga i mig en macka, sen ska jag gå till bussen, hörs mina vänner. puss

Vissa dagar än man finare än andra! ;)

Kommentarer
Postat av: tuldis

du suger på att uppdatera..

Svar: nu är jag tillbaka igen!! får se hur de går den här gången då!!!
Emelie Fransson

2012-02-20 @ 19:32:29
URL: http://magvibb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0