there will allways be one girl who is prettier then you, what you've got to do is find the guy who dosen't care.

Okej då var de dags igen, och vad ska jag skriva om? vad jag har gjort på min lediga Fredag kanske? :)
Jag vaknade vid 11 och fixade iordning mig lite snabbt för att sen åka och fixa mina naglar, änt ligen!! Det har gptt alldeles för lång tid sen jag fixade dom förra gången så nu känner jag mig kvinnlig igen :) Kom hem runt 3 då min uderbara gjorde pizza till oss, godaste på länge! Jag har hela huset att städa och en hel Fredagkväll som jag inte vet vad jag ska göra med.. ? Nej, nu måste jag städa iordning lite, vi hörs säker senare! puss
 
 
 Resultatet på mina naglar.
 
 
Bättrat på brännan också,såklart
 
Busat i snön
 
André fick en tidig liten julklapp :)
(skäggig han va... )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0