Förlåt för en otroligt dålig uppdatering!

Hej sötisar! Jag vet att detta inte gick precis som det var planerat, men en ursäkt är att jag inte haft tillgång till någon dator att blogga från och bloggappen i mobilen fungerar SJÄLVKLART inte! Men jag ska verkligen försöka bli bättre på det här nu, ta mer bilder och kanske tom videoinlägg, skulle det vara någonting ni vill se? Jag skriver ju inte denna blogg för att bli någon ny kissie, jag skriver mer för att det är skönt att skriva av sig ibland och det är kul för vänner att läsa vad man gör, man kan få tips och mycket annat!

Jag gör väl det gamla om dagarna, går i skolan, träffar vännerna, hemma och myser med pojkvännen och så! Jag ska börja ta tag i träningen så fort det blir snäppet varmare, ut och springa, få igång konditionen för det är ju faktist så att jag ska utbilda mig till polis och då kan man inte ligga hemma i soffan med godis på kvällarna inte! Sola ska jag också börja med igen, herregud det känns som om jag tappat greppet om allt nu ett tag, dags att fixa till det! Skolan tar upp så mycket plats nu, nationella har börjat och det är så otroligt stora krav på en nu! Menmen, jag kan inte göra mer än mitt bästa, och går det inte så går det inte!

Nu är det bara två dagar kvar till helg, den här helgen känns som att den kommer bli grym. På fredag ska en av mina närmaste vänner Rebecca ( www.beccakan.blogg.se ) ha lokalfest eftersom att den pinglan har fyllt hela 18 år!! Jag kommer ihåg när vi var 12 och donken var vårat andra hem liksom! på natten har jag en underbar pojkvän som kommer och hämtar mig så jag kommer hem tryggt, och på lördag får han pyssla om mig, för då lär jag ju må som jag förtjänar! Och om jag har ork ska jag dra med honom och bowla eller gå på bio på Heron city! Och sen kom ju Söndag.. den man hatar allra mest, då ska jag hålla kvar honom i sängen hela dagen och bara kramas! Så otroligt skönt att jag bara går i skolan en vecka till sen är det ju påsklov! Det lär bli ganska mycket plugg under det lovet, men massa godheter också, såklart!

Jag gottgör er med en bildbomb också!

Min födelsedag 2011

en solig dag med mina tjejor i skolan!

Efter flera timmars dans med brudarna!

Mys med min fina syster och lilla Carolina!

Det är så våra lektioner brukar se ut, bilder och skratt.

En otroligt skön tjejdag med Julle!

Första glassen 2012!!!!

Och självklart massa fina stunder med det bästa jag har, André!

Vi hörs senare mina vänner, det lovar jag!
puss ♥/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0