Söndag!!

 
Alltså, varför finns Söndagar?? dom är ju bara hemskt tråkiga, man vet att det är ingen idé att gå upp och göra sig iordning för det kommer ändå inte hända något specielt kul, man vill inte ligga kvar i sängen o sova för då vet man att man inte kommer upp till skolan dagen efter! Och för det andra så är det vinter ute, så det är ju inte specielt kul att gå ut och träffa någon bara sådär, det är kallt,blött och äckligt. Nej, bort med vintern och in med sommaren och om det går att plocka bort Söndagar från schemat så gärna det! Jag spenderar min Söndag i soffan tillsammans med människan som får mig att må allra bäst, och har man en sån människa i sitt liv som jag har blir Söndagarna faktist lite bättre! Världens bästa pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0