Som alla säkert redan vet så är det här min otroligt fina pojkvän!
29/5-2008-första gången jag bokstavligt talat kunde kalla dig min pojkvän och jag vill göra det i all framtid.
Vi gar gått igenom så otroligt mycket tillsammans, både hat,skratt och tårar.
Ingen och då menar jag verkligen ingen kan få mig och må så bra som han kan, utan dig vet jag inte vad jag hade gjort!
Du är min prins och jag är din prinsessa, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, glöm aldrig det.

Angelica Nilsson: Vi har känt varandra i ungefär ett halvår och jag förstår inte hur man kan komma en person så otroligt nära på så kort tid. Du fyller mina skoldagar med glädje, jag hade nog gått i taket utan dig i skolan.
Även fast vi beter oss som vi gör ibland så kommer jag alltid att finnas här för dig, det kan du lita på!
en galet fin tjej, passa på killar för om jag får gissa är hon inte singel länge till!

Rebecca Nylander: Asså, jag skulle kunna skriver böcker om dig, det skulle ändå inte räcka till för att förklara en tjej som du! vi har verkligen gjort ALLT tillsammans, det finns nog ingenting vi har missat, från att träffas på en fika på stan, festa tillsammans till att verkligen flippa ur, göra saker i smyg för personer och spionera, det måste vi verkligen vara proffs på! Du och jag vet nog i princip allt om varandra, jag tror inte det är någonting du inte vet om mig och tvärt om. Vi har så mycket kvar att dela tillsammans, livet har ju bara börjat!
Kärlek till dig min finaste Becca.

Hampus Pettersson: En riktigt schysst kille! Du har humor som ingen annan, och man gör ju ingenting annat än att skratta när du sätter igång. Det var dig jag lärde känna först av alla galna Linköpings folk, och redan första gången tyckte jag att du var en snäll kille. Jag tycker du borde komma och hälsa på i Stockholm snart, för jag lovar dig, jag vet en som saknar dig grymt mycket ( inte jag Hampus!! ) Fast dialekten kan du ju lämna i Linköping ;)

Kristina Izgin: Vilken jäkla pangbrud, ellerhur?!
En riktigt söt och snäll tjej, vi har haft många skratt tillsammans och har många gemensamma kompisar.
En tjej som alltid har ett leénde på läpparna och hjärtat på rätt plats!
kärlek till dig min vän!

Saara Ruotsaari: Min sköna finne! Du är en grymt jävla bra vän och i vissa lägen vet jag inte vad jag hade gjort utan dig, du har dom rätta orden på rätt ställe i rätt tillfälle. Vi har känt varandra länge nu och vi har så sjukt roliga minnen tillsammans och fler ska det bli, utan tvekan! En brud som älskar party, precis som jag. Men vi lyckas ändå oftast hamna hemma i soffan med en film och massa gott, men det är lika bra det!
Jag älskar dig, det vet du va?

Mirjam Derko: Åh, min fina vän vad ska jag säga? Vi har inte känt varandra länge alls, men du är en grym brud, du är henne man längtar efter att träffa när man är på det allra sämsta humöret. Den otroligt söta tjejen som alla tycker om. Dig skulle jag göra mycket för! Love♥

Sandra Vaittinen: En helt crazy men underbar brud! Du och jag i samma närhet är helt underbart, med dig kan jag vara mig själv och jag litar på dig till max. Den största delen av sommaren 2011 spenderade jag med dig och jag ångrar mig inte en sekund, du är en jag har allra roligast med! Jag saknar dig otroligt mycket och jag hoppas verkligen att vi får spendera den här sommaren tillsammans också!
Ännu en riktig pangbrud, sorry guys hon är förlovad!

Sist men inte minst, min fantastiska moder!
Vad hade jag gjort utan dig? Jag hade aldrig klarat det, men det är en självklarhet. Jag är så grymt tacksam över allt du gjort för mig, alla stunder du ställt upp och bara låtit mig vara barn igen, sånt behöver man ibland.
Vi är så otroligt lika och vi har alltid så himla kul, du ger mig alltid ett gott skratt. Jag är villig att göra vad som helst för dig, när som helst! Jag kommer vara vid din sida till döden är ikapp oss.
Du är det finaste på den här jorden, min styrka!


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag älskar dig emelie, vinter tiden är inte direkt våran tid. men jag hoppas att i sommar så ska vi göra om allting igen fast 1000 gånger bättre. hoppas att den här sommar blir vår sommar igen. jag saknar faktiskt oss <3

2012-02-08 @ 23:45:55
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0